Wat is het rustig op het forum...

Alle algemene niet-paarden-dingen kan je hier kwijt.
árangur
Forumverslaafde

Berichtdoor árangur » 06 jan 2016, 09:26

Ik zit eigenlijk ook vnl op facebook. Ben er zelfs zo druk mee dat ik overweeg de app van m'n telefoon af te gooien. Kost zoveel tijd allemaal. Aan de andere kant de acties zijn wel leuk, ik heb al heel wat gewonnen haha!
Het gaat hier momenteel goed ik heb mijn paard verhuisd en dat scheelt een hoop. Ik heb alle perikelen van de afgelopen tijd in een blog gezet, maar ook die moet ik nodig eens bijwerken.....

Sybelle
Forumverslaafde

Berichtdoor Sybelle » 06 jan 2016, 17:03

Of je opent een topicje hier? 0:)

Imynd
Forumverslaafde

Berichtdoor Imynd » 06 jan 2016, 18:43

Ja leuk! Zijn wij ook weer bijgepraat 😉

Leonie
Forumverslaafde

Berichtdoor Leonie » 07 jan 2016, 22:10

Ik lees ook af en toe nog mee, hoor! Maar zit ook met mijn neus op FB.
Hoe het forum vroeger was, dát mis ik nog wel eens. De bbq's, de truien, de topics.
Iedereen kende iedereen, echt leuk.

FB is vanalles wat. Paardenvrienden, familie, gewone vrienden, collega's. T wordt daardoor voor mij wat oppervlakkiger. Ook ben je niet met álle (oud-) forumleden bevriend, dus je mist wel t eea wat je vroegah meelas in topics.

Nou ja. Vd zomer weer eens een bbq organiseren? Of een ritje? Zwemmen in t IJsselmeer? :D :D

Edit: met onze pony's gaat t goed. Lotus is inmiddels bijna 18, maar prima fit. Ze voelt zich, net als ik, tien jaar jonger ;)) Dat paard is al zo lang bij me, die kan ik niet missen :love:
Jvar is er ook nog. 13 jaar. Hij en Lotus lopen af en toe een korte 1e klasse endurancerondje. Dat kunnen ze nog prima. Vanwege tijdgebrek doen we dit jaar alleen nog maar tralala pomtipom ritjes, hebben we besloten.
Krít is ook nog steeds bij ons. Ook 13. Nog steeds mijn feestelijk oogappeltje. zij heeft ook wel eens een endurancewedstrijdje gelopen, maar dit jaar ook enkel de ambitie 'tralala pomtipom'

:+:

Roskur
Forumverslaafde
Contacteer:

Berichtdoor Roskur » 08 jan 2016, 08:46

Ik heb nog steeds de ambitie om het forum op een mobiel-vriendelijkere 'software' te zetten die wat meer up to date is (dit is nogal oude 'software' waardoor dus bv een app hieruit maken onmogelijk is). Echter is dat nogal een flinke klus, en ik zit momenteel elke keer met tijdelijke baantjes die de eerste maand weer veel energie kosten. Ik wil me ook graag meer richting IT gaan ontwikkelen en mijn programmeerkennis uit te breiden, dus wat dat betreft ligt dat wel weer mooi op een lijn met hier iets mooiers van maken. :j Ik hoop dat ik daar in de toekomst wat meer tijd voor ga krijgen, maar momenteel dus weer midden in een verhuizing. Ik hoop dat ik de uurtjes die ik straks overhou omdat ik niet meer met het OV naar werk hoef maar kan fietsen in dit soort projecten kan stoppen. Ik wil voor dit soort dingen echt meer tijd gaan maken, hopelijk krijg ik binnenkort een wat langere klus zodat ik niet elke keer zoveel tijd en energie kwijt ben aan het acclimatiseren aan het nieuwe werk! :)

En natuurlijk ook druk met positieve dingen, zoals mijn Brellir, die gaat supergoed :D

Brellir gaat straks naar Hestarholt. Het lijkt me onwijs leuk om op een stal te staan waar je wat meer met andere mensen van doen hebt in je dagelijkse paardendingetje, want dat heb ik eigenlijk nooit echt gehad, altijd 'n beetje op onszelf. Wat soms ook fijn is, maar gezelligheid is ook leuk!

Ik vind een BBQ of rit organiseren ook een leuk idee. :j

lilly
Forumverslaafde

Berichtdoor lilly » 08 jan 2016, 11:01

Ik heb nog steeds de ambitie om het forum op een mobiel-vriendelijkere 'software' te zetten die wat meer up to date is (dit is nogal oude 'software' waardoor dus bv een app hieruit maken onmogelijk is). Echter is dat nogal een flinke klus, en ik zit momenteel elke keer met tijdelijke baantjes die de eerste maand weer veel energie kosten. Ik wil me ook graag meer richting IT gaan ontwikkelen en mijn programmeerkennis uit te breiden, dus wat dat betreft ligt dat wel weer mooi op een lijn met hier iets mooiers van maken. :j Ik hoop dat ik daar in de toekomst wat meer tijd voor ga krijgen, maar momenteel dus weer midden in een verhuizing. Ik hoop dat ik de uurtjes die ik straks overhou omdat ik niet meer met het OV naar werk hoef maar kan fietsen in dit soort projecten kan stoppen. Ik wil voor dit soort dingen echt meer tijd gaan maken, hopelijk krijg ik binnenkort een wat langere klus zodat ik niet elke keer zoveel tijd en energie kwijt ben aan het acclimatiseren aan het nieuwe werk! :)

En natuurlijk ook druk met positieve dingen, zoals mijn Brellir, die gaat supergoed :D

Brellir gaat straks naar Hestarholt. Het lijkt me onwijs leuk om op een stal te staan waar je wat meer met andere mensen van doen hebt in je dagelijkse paardendingetje, want dat heb ik eigenlijk nooit echt gehad, altijd 'n beetje op onszelf. Wat soms ook fijn is, maar gezelligheid is ook leuk!

Ik vind een BBQ of rit organiseren ook een leuk idee. :j
Veel geluk in je nieuwe huis.
:) Veel geluk met het vinden van werk.

myr
Forumverslaafde

Berichtdoor myr » 08 jan 2016, 11:02

Kijk, het wordt toch weer gezellig, zo. Zou mooi zijn, een mobiele versie, al kijk ik nu ook af en toe via mijn telefoon op forum, hoor. Maar zou leuk zijn als je er een keer aan toe komt, Iris! Suc6 met verhuizen, fijn Dat Brellir goed komt te staan. Ik mis ook wel eens gezelschap.

sprogur
Forumverslaafde
Contacteer:

Berichtdoor sprogur » 08 jan 2016, 14:20

Néé ik rij ook niet meer ik vind het idd wel best zo.

Ik ben op het moment zeer actief met mijn honden:-)

myr
Forumverslaafde

Berichtdoor myr » 08 jan 2016, 17:44

Is ook leuk, Inger. Ik wandel veel met de hond, de andere is in september overleden, helaas. En ik rijd ook niet. Tyra is in 2013 tijdens een bosrit plotseling overleden. Nu is de lol er een beetje af, al rijd ik nog heel af en toe. Heb wel een ander paardje erbij, als gezelschap voor Estla, ze heet Hvita, zijn door vorige eigenaar wel foto's hier geplaatst.

Leonie
Forumverslaafde

Berichtdoor Leonie » 08 jan 2016, 20:05

Ooo, wat een luguber verhaal, Myr... Verschrikkelijk!

Roskur
Forumverslaafde
Contacteer:

Berichtdoor Roskur » 08 jan 2016, 23:43

Ja, ik kan me voorstellen dat de schrik er dan ook flink in zit en de lol er vanaf raakt, Myr, als je zoiets meemaakt, bah!

Honden zijn ook leuk inderdaad! :) Wij hebben alleen katten momenteel. Een hond vind ik wel leuk, maar helaas ben ik niet vaak genoeg thuis om het eerlijk te houden voor zo'n dier, dus dat wordt 'm niet.

Henni
Forumverslaafde

Berichtdoor Henni » 09 jan 2016, 16:46

Ook ik ben nog wel een meelezer hoor! Jammer dat het wat minder actief is. Ik zal weer eens een update van Reynir plaatsen binnenkort.

Sybelle
Forumverslaafde

Berichtdoor Sybelle » 10 jan 2016, 22:13

Gelezen & gereageerd. *o*

Ik heb ook nog een poging gedaan om een beetje van het oude forum terug te snoepen. Wel met foto's dus een hele uitdaging. Ben benieuwd...

Sybelle
Forumverslaafde

Berichtdoor Sybelle » 21 jan 2016, 12:55

Weet je wat me laats opviel? -want nu er meer topics staan kijk ik natuurlijk vaker-
Er zijn soms gewoon 35 gasten actief, hè? Dus ergens voldoet het forum nog wel in een behoefte.

Als ik dan kijk waar iedereen is, is dat best heel divers. Ik ben alleen een beetje kwijt welke delen afgeschermd zijn voor hen.
Stel dat de helft nou oude leden is die niet ingelogd zijn. Weten ze dan niet dat er nieuwe topics zijn?

Leonie
Forumverslaafde

Berichtdoor Leonie » 22 jan 2016, 19:50

Geen idee welke delen zijn afgeschermd. Iris weet dat natuurlijk ;)

Ik merk wel dat ik, nu ik weet dat er weer wat leven is, toch wat vaker hierheen kom om bij te lezen :D
Ms toch ook zelf weer eens een topic maken!

Terug naar “Praathoekje”