'Hallo' zei de dame met twee monsters.

Hier kunnen nieuwe leden zich voorstellen. Je kan hier een nieuw topic openen en andere forumleden mogen hierop reageren.
xxtasja
Stapper

'Hallo' zei de dame met twee monsters.

Berichtdoor xxtasja » 24 nov 2016, 16:33

Nou, de dame met de twee monsters ben ik dus!
Tasja, 22 jaar, woonachtig in Gronsveld (woehoe, Limburg!)

Monsters zijn het niet echt hoor.. ik noem ze alleen maar zo. Saga is 23 jaar oud, bont en sinds een aantal dagen officieel van mij. Zij is af en toe wel een monster. Ik rij bitloos op haar maar mevrouw houdt van zijpaadjes in het bos. Onze ritjes zijn dus nogal... avontuurlijk. Ik ben al 2 van mijn levens kwijt geraakt. Helaas rijd ik haar nu weer even met bit, zodat weer even herinnert word aan het feit dat ik bepaal en niet zij. Gelukkig hoef ik nooit te trekken of duwen met het bit. Daar doet ze het perfect mee, maar het ijzer in haar mond vind ze afschuwelijk. Dus als ik weer naar bitloos ga, is ze me dankbaar en doet ze weer als een schaapje.

Elding is 26 jaar, wit (ahum, ahum) en is niet van mij. Ze is van iemand anders waar Saga eerst ook van was. Elding is een lieve, oude dame die geen kwaad in de zin heeft. Alleen soms denkt ze dat ze nog 7 is? Dan gaat ze rennen, bokken, oortjes naar voren en rennen maar. Daar gaan we dan met z'n tweeen naast elkaar door het veld. Yihaaaa!
Ik rij zelf niet op Elding, daar rijden anderen op!

Het zijn beide schatjes en ik zou ze voor geen goud willen ruilen. Het zijn beste vriendinnetjes, ookal lijkt dat soms wel anders.

Nou, ik dacht een typ een paar zinnen en dan is het goed. Heb ik ondertussen een half boek geschreven..

Ik heb zin om eens lekker te snuffelen hier en volgens mij ga ik me hier heel goed vermaken! :mrgreen:

lilly
Forumverslaafde

Re: 'Hallo' zei de dame met twee monsters.

Berichtdoor lilly » 24 nov 2016, 20:06

Hallo Tasja leuk dat je je zo mooi voorstelt ,als je wilt kan je ook foto s plaatsen van je paardjes.
Daar zijn we altijd blij mee.
Veel plezier op het forum!

Sybelle
Forumverslaafde

Berichtdoor Sybelle » 26 nov 2016, 23:27

He een nieuwe, wat leuk! Welkom!
Het is een beetje doods en saai op het moment. Een paar van ons doen aan reanimatie. We houden de patient in leven en wie weet komt hij komt hij ooit weer wat op gang. Maar er zijn gelukkig nog wel een hoop oude topics terug te lezen.

Yo-Rien
Draver

Berichtdoor Yo-Rien » 27 nov 2016, 10:34

Hoi, welkom hier :-)

fra4hondtje
Telganger

Berichtdoor fra4hondtje » 12 dec 2016, 12:45

Hoi. Hiji, mijn paardje houdt ook van zijpaadjes! :wink: Ik hoop op lekker veel ondeugende verhalen over je paardje :lol:

Groet,sophie

Terug naar “Even voorstellen!”