Gezocht: Bomproof Buitenrijmaatje voor goed tehuis! Evt Bruikleen

Plaats hier een advertentie als je een paard wilt verkopen.
» In deze rubriek mag NIET gereageerd worden op topics, er mogen alleen nieuwe topics gestart worden. Voor informatie kan je de topicstarter e-mailen of PBen.
BuitenrijdenIsLife
Stapper

Gezocht: Bomproof Buitenrijmaatje voor goed tehuis! Evt Bruikleen

Berichtdoor BuitenrijdenIsLife » 02 jul 2017, 20:09

Wie mij kent die weet: ik ben graag buiten. In de natuur. En dan het liefst samen met een paardje. Omdat ik snel last heb van mijn knieën, niet zo groot ben en helemaal gék op ijslanders, ben ik natuurlijk opzoek naar een ijslandervriendje(innetje) om lekker mee buiten te rijden en een goed thuis te bieden! Ongeveer 3/4x per week op buitenrit, stukje door het water klotsen en vooral veel lol hebben. In de zomer zou ik graag korte trektochten maken.
Ik ben opzoek naar een absoluut niet schrikkerige, bomproof, nuchtere en coole ijslander om samen met mij avonturen te beleven. Ik ben een ervaren en gevorderde ruiter, voorwaarts mag dus zeker ook! Exceem is niet erg, mits beheersbaar met deken en een fit ouder paardje is zeker ook welkom! Het ijslandertje komt dan 24/7 buiten te staan, krijgt veel te veel liefde en aandacht en natuurlijk paardenvriendjes. En eenmaal mijn paardje, altijd mijn paardje. HIj/zij mag dan ook zijn/haar hele leven bij mij blijven.

Hebben jullie zo'n geweldig ijslandertje of kennen jullie er één? Stuur gerust een bericht!
Omdat ik student ben, heb ik helaas geen groot budget voor aanschaf (dus prijsklasse A/B), maar natuurlijk wel voor evt. medische kosten en onderhoud. Mocht je je ijslander niet kwijt willen, maar er (tijdelijk) niet voor kunnen zorgen, dan is bruikleen voor mij ook een optie.

E-mailen kan op: jade0wald@gmail.com

Terug naar “Paarden”