Djarfur's dagboek

In dit subforum kan je een dagboek aanmaken waarin je de training en het leven van je paard(en) kan delen.
the_icelander
Forumverslaafde
Contacteer:

Berichtdoor the_icelander » 22 jan 2014, 20:03

Aaaahhhh wat ontzettend lief van je Nienke!! Dankjewel! En die leuke dingen gaan we allemaal plannen!! 2014 is ons jaar!

*o*

the_icelander
Forumverslaafde
Contacteer:

Berichtdoor the_icelander » 13 jul 2014, 23:11

Het is weer hoog tijd voor een kleine update van Djarfur's Dagboek.

We hebben weer veel leuke dingen gedaan. Djarfur lijkt in veel dingen lol te hebben, en hij veranderd steeds meer in een steady stoere ijslander, waaraan je weinig merkt van zijn verleden. Hij was een schim van wat hij nu is, zowel kwa uiterlijk als tussen zijn oren. Ik ben erg blij met hem, we hebben dan ook een reuze klik! We groeien dagelijks meer naar elkaar toe.

Djarfur is alweer mee geweest naar verschillende wedstrijdjes, alleen hadden we tot een paar weken geleden geen draf... Helaas.. Dat gaf niks, het was puur voor de ervaring. Iedere keer heeft hij zich erg braaf gedragen, zijn hengsten gedrag is dan nu ook bijna weg. Totdat we wel draf hadden, en toen gingen de punten ook de hoogte in! Ik reed afgelopen beemster wedstrijd met mijn onstabiele net teruggekomen drafje een 5.0, 4,6 en nog een 4,6 met hem in de V5. Trotser kon ik niet zijn!!

Afbeelding

Afbeelding

Hier zijn we op buitenrit met onze stalgenootjes Nienke met Sigur en Marleen met Elfa :)

Afbeelding

Heerlijk in Havelte afgelopen voorjaar:

Afbeelding

Ook ga ik met DJar 1 of 2x per jaar naar een cursus van Siggi, waar we erg veel van opsteken. Hier waren we op de cursus, en maakte Djar kennis met The one and only Gimmstein frá Skáney :)

Afbeelding

Zie ons hier tijdens de cursus

Afbeelding

Zelfs onze watervrees hebben we met veel geduld overwonnen :)

Afbeelding

En achter Djar schuilt ook nog een enorme grapjas :)

Afbeelding

Nou... Genoeg foto's?? d:)d

Roskur
Forumverslaafde
Contacteer:

Berichtdoor Roskur » 13 jul 2014, 23:20

Leuke update van Djar! :D Ik vind het altijd leuk om te lezen hoe je met hem bezig bent en hoe goed het met jullie gaat. d:)d

Ook gefeliciteerd met de mooie punten op de laatste wedstrijd :D

Allerim
Stapper

Berichtdoor Allerim » 17 jul 2014, 23:40

Hoi Claudia, wat een super gaaf paard is Djarfur zeg!
Heel inspirerend om te lezen hoe ver je met hem bent gekomen.
Dat geeft mij vertrouwen om ook lekker door te gaan met Fengur.

the_icelander
Forumverslaafde
Contacteer:

Berichtdoor the_icelander » 18 jul 2014, 18:17

Heel erg leuk! En grappig dat we elkaar zo gevonden hebben :) Lekker doorgaan en genieten! :)

the_icelander
Forumverslaafde
Contacteer:

Berichtdoor the_icelander » 27 apr 2015, 22:37

ik schrijf maar eens weer een update....

24 maart 2012 kwam Djarfur bij mij.... Nu, dik 3 jaar later, zijn we lekker op weg. Gisteren heb ik met hem een wedstrijd gereden, en we hebben de V5 gewonnen! En de punten waren ook niet mis, we reden een 5.0 rond! Ik moet zeggen, dat is wel degelijk dé kers op de taart! Wat ben ik trots op mijn Djarfur! :love: :love:

marijke80
Renner

Berichtdoor marijke80 » 27 apr 2015, 23:00

Wauw, wat gaaf! Gefeliciteerd!
Kan mij nog herinneren dat hij destijds te koop stond. Wat een verandering.

the_icelander
Forumverslaafde
Contacteer:

Berichtdoor the_icelander » 28 apr 2015, 19:28

Oh echt Marijke? Ben je ook wezen kijken? Ik kon destijds mijn ogen niet van de advertentie af houden, en kreef zijn foto niet uit mijn hoofd.... En wat bén ik blij dat deze man "mijn" paard is geworden!

Het is een enorme gok geweest met een fijne afloop

:love:

marijke80
Renner

Berichtdoor marijke80 » 28 apr 2015, 23:07

Oh echt Marijke? Ben je ook wezen kijken? Ik kon destijds mijn ogen niet van de advertentie af houden, en kreef zijn foto niet uit mijn hoofd.... En wat bén ik blij dat deze man "mijn" paard is geworden!

Het is een enorme gok geweest met een fijne afloop

:love:

Ja, echt!
Ik kon mijn ogen ook niet van de advertentie houden. Met recht een paard om op basis van de foto al in een oog opslag verliefd op te worden. Heb wel gemaild met de verkoper, maar was helemaal niet op zoek, dus mijn verstand gebruikt en niet gaan kijken, want dan was ik denk ik ook 'verkocht' geweest.... Letterlijk en figuurlijk.... :=

Ik vond het dan ook helemaal leuk en grappig om hem op het forum weer voorbij te zien komen en helemaal zijn ontwikkeling te kunnen volgen!
Heel knap wat je met hem bereikt hebt!

the_icelander
Forumverslaafde
Contacteer:

Berichtdoor the_icelander » 28 apr 2015, 23:12

Ja, ik was ook niet op zoek.... 😁 heb ook heel wat voor hem moeten laten... Maar na 3 jaar kan ik zeggen dat hij écht van een heel, heeeeeel bang en schichtig paard, met nog een dik handboek, een prettig rijpaard is geworden met een heerlijk eigen karakter. 😍

Chantalle
Stapper

Berichtdoor Chantalle » 07 mei 2015, 14:46

Wat ontzettend leuk om jullie verhaal te lezen d:)d

Herken wel wat dingen erin die Manadis en ik ook hebben. Gaaf om zo naar elkaar toe te groeien en een paard uit zijn schulp te zien kruipen he?

Mooie foto's ook! Gaaf paard heb je :love:

Terug naar “Dagboeken”