Djarfur's dagboek

In dit subforum kan je een dagboek aanmaken waarin je de training en het leven van je paard(en) kan delen.
Flits
Tölter

Berichtdoor Flits » 11 mar 2013, 08:11

Is dat nog 40 km bij Siggi vandaan Leyn?
Ja!

Anne S
Forumverslaafde

Berichtdoor Anne S » 11 mar 2013, 13:50

Ik vind het leuk om over the MAN te lezen Claudia, dus ga dit zeker volgen. ;) En ik vind het ook leuk om foto's van 'm te zien!

Maar ik vind het commentaar op de trainingstal van anderen zo raar? Stel, je bent een professional die paarden traint voor anderen.... en die anderen willen om de haverklap langs komen om de vorderingen te zien. Raakt je hele dag van al die gasten uit je ritme. Komen ze van ver moeten ze nog koffie zeker ook... Nee hoor, als je van te voren weet dat het zo bij iemand werkt en je bent bekend met de (uitstekende!) trainingsmethode, dan heeft een ander daar niet meer op internet allemaal negatieve woorden over te zeggen als 'breken' en dergelijke. De wijze waarop sommigen hier een gerenommeerde IJslanderruiter en trainer durven zwart te maken.... Bleeh!

the_icelander
Forumverslaafde
Contacteer:

Berichtdoor the_icelander » 11 mar 2013, 19:12

Leuk dat je ons gaat volgen Anne! *o*

Ach ja, zoveel mensen zoveel meningen... ;)

Ik had het hier liever niet willen vertellen, omdat ik deze reacties wel verwachtte. Maar ja, meerdere mensen vroegen het mij op de man af... Dus....

Ik snap het heel goed, als je 10 paarden in training hebt staan, en iedere dag eigenaren moet opvangen... Dan moet je ergens een duidelijke grens trekken, want dan is het wel een drukke boel... Dus wat mij betreft, dan maar geduld hebben... En dat kan soms erg moeilijk zijn! Maar morgen nog 1 dagje jubelend aan het werk en daarna ga ik mijn bink ophalen! Ik ben ontzettend benieuwd wat The Master van hem heeft gemaakt!

:whip:

Flits
Tölter

Berichtdoor Flits » 11 mar 2013, 20:41

Ik vind het leuk om over the MAN te lezen Claudia, dus ga dit zeker volgen. ;) En ik vind het ook leuk om foto's van 'm te zien!

Maar ik vind het commentaar op de trainingstal van anderen zo raar? Stel, je bent een professional die paarden traint voor anderen.... en die anderen willen om de haverklap langs komen om de vorderingen te zien. Raakt je hele dag van al die gasten uit je ritme. Komen ze van ver moeten ze nog koffie zeker ook... Nee hoor, als je van te voren weet dat het zo bij iemand werkt en je bent bekend met de (uitstekende!) trainingsmethode, dan heeft een ander daar niet meer op internet allemaal negatieve woorden over te zeggen als 'breken' en dergelijke. De wijze waarop sommigen hier een gerenommeerde IJslanderruiter en trainer durven zwart te maken.... Bleeh!
amen, anne!

the_icelander
Forumverslaafde
Contacteer:

Berichtdoor the_icelander » 11 mar 2013, 20:46

amen, anne!
d:)d

Anne S
Forumverslaafde

Berichtdoor Anne S » 12 mar 2013, 09:31

:o

the_icelander
Forumverslaafde
Contacteer:

Berichtdoor the_icelander » 13 mar 2013, 10:00

In ieder geval...... Ik sta op het punt om Djarfur op te halen Jeeeyy!!!!

Maar nu wil de auto niet starten............

Straks komt de wegenwacht........

en dan maar hopen dat het alsnog gaat lukken.........

en anders koop ik NU een andere auto............

getverdemme......... :(

Anne S
Forumverslaafde

Berichtdoor Anne S » 13 mar 2013, 10:03

ik duim voor je dat toet het zo weer doet..... :|

Antinna
Renner

Berichtdoor Antinna » 13 mar 2013, 12:39

ik ben heel benieuwd! Maarreh, ben je al onderweg?

Kirsten
Telganger

Berichtdoor Kirsten » 13 mar 2013, 13:10

Jee wat een pech! Hopelijk doet ie het inmiddels weer en ben je onderweg.

the_icelander
Forumverslaafde
Contacteer:

Berichtdoor the_icelander » 13 mar 2013, 22:08

Oke... Vandaag was het dus 13-03-2013..... Zou dat het zijn geweest??

Uiteindelijk kwam er een (veel te vrolijke) wegenwacht mijnheer, dus mij vertelde dat de V-snaar van de auto was versleten, dus dat die de dinamo niet aandreef, en zo dus de accu niet werd opgeladen... Jaja, je leert zo nog eens wat...

Hij heeft de V-snaar gespannen en zo kon Volvo weer starten met behulp van een paar startkabels.

Hatseflats, snel de trailer aankoppelen, en wegwezen. Zo kwam ik uiteindelijk een uurtje later dan gepland aan in Camperduin, waar Djarfur lekker buiten in de longeerkraal stond. Met zijn kont naar me toe........ hmmm... :P Even kletsen en koffie drinken en dan maar even kijken wat Djarreman heeft geleerd!

<a href='http://www.youtube.com/watch?v=-b_j4TclzxQ' target='_blank'>KLIK HIER VOOR HET FILMPJE</a>

Ik heb in ieder geval veel instructie gekregen waarmee ik vanaf morgen lekker aan de slag ga! Ik ben heel benieuwd! :love:

Zondag ga ik mijn nieuwe zadel ophalen bij Neel, dus LET THE SUMMER BEGIN!!!

S&S
Forumverslaafde

Berichtdoor S&S » 13 mar 2013, 22:29

Fijn voor je dat hij weer thuis is. Hopelijk kunnen jullie snel van de lente ritjes gaan genieten.

Rat
Stapper

Berichtdoor Rat » 14 mar 2013, 08:44

Wat fijn dat je (na wat opstart problemen) Djarfur weer thuis hebt! Het filmpje ziet er goed uit. En nu zelf ook genieten *o*

Joepy
Tölter

Berichtdoor Joepy » 16 mar 2013, 15:00

Fijn dat hij er weer is. En wat een leuk filmpje. Wat een mooi uitgestrekt gebied daar zeg, lijkt Ijsland wel, zo onbewoond ziet het er uit. Gaaf hoor.

Nienke65
Draver

Berichtdoor Nienke65 » 16 mar 2013, 16:49

Morgen is het zover!! ik ben heel benieuwd naar het verslag over het rijden met je nieuwe zadel mét Djarfur!!
ik kom heel gauw kijken hoor!

Terug naar “Dagboeken”