Kim en Gossie

Deze rubriek heeft vanaf 2006 bestaan en is in augustus 2014 tot een eind gekomen.
Alle oude berichten zijn natuurlijk nog wel terug te lezen.
Sophie
Renner

Berichtdoor Sophie » 04 aug 2014, 12:03

Het is misschien een beetje fout, een niet-ijslander in paard van de week (hopelijk word ik nu niet van het forum afgegooid :=) maar het is een superlief paardje en dit stel is al zo lang bij elkaar... Gossie heeft erg geboft met Kim, hij werd door de vorige eigenaresse amper verzorgd en ik vind het überhaupt heel bijzonder hoe goed Kim voor al haar dieren zorgt. Daarom vind ik echt dat zij het verdienen om een keer in paard van de week te staan en samen in het zonnetje gezet te worden, en dat is dan ook een leuke gelegenheid dat Kim ons wat meer kan vertellen en laten zien (foto's!!) van Gossie.

Afbeelding

Lila77
Forumverslaafde
Contacteer:

Berichtdoor Lila77 » 04 aug 2014, 15:23

Jaaaaa, Gosseposje *o*
Mijn grote vriendelijke vriend, die al heel wat reisjes door Nl heeft gemaakt met ons en helaas recent afscheid heeft moeten nemen van zijn vriend de haflinger, waar hij al 19 jaar mee samen stond en van Litla..dus hij heeft nu priveleges hier thuis, haha.

Ik was laatst al paard vd week met Litla, dus ik zou graag mijn paard van de week nominatie aan Tineke met haar paard Vinur over willen dragen.

Tineke heb ik maar 1 keer ontmoet, als een vrouw met een gouden hart voor haar dieren.
Vinur is een paard waar ik al veel over heb gehoord, via Sabina en wat was zij blij dat hij bij Tineke terecht kwam.

Dus Tineke bij deze, kom maar op :)

Terug naar “Paard van de Week 2006-2014”