week 29

Deze rubriek heeft vanaf 2006 bestaan en is in augustus 2014 tot een eind gekomen.
Alle oude berichten zijn natuurlijk nog wel terug te lezen.
Nína
Stapper

Berichtdoor Nína » 16 jul 2013, 20:42

Gefeliciteerd met je benoeming! Tvista is een super paard, daar heb je het mee getroffen. Geniet lekker van je paard en dat er vele ritjes mogen volgen!

elly
Telganger

Berichtdoor elly » 16 jul 2013, 21:08

mooi verhaal, mooi paard en mooie omgeving waar je rijdt. En die foto met je dochter :love:

leinm76
Renner

Berichtdoor leinm76 » 16 jul 2013, 21:45

Wat een schoonheid! Prachtig paardje hoor, veel plezier met elkaar :love:

hakon
Forumverslaafde

Berichtdoor hakon » 16 jul 2013, 22:40

Jaaaaa, mooie tvista paard van de week. Jemig, wie wil nou en bonte als je zo'n leuke zilverappel kan kopen, haha. Hoop dat je nog heel veel jaartjes van haar kan genieten Manon. En dat je ook snel de perfecte prins voor haar vindt.

Sigrid
Tölter

Berichtdoor Sigrid » 16 jul 2013, 22:50

Mooi verhaal over een prachtig mooie merrie. Veel plezier nog samen!

the_icelander
Forumverslaafde
Contacteer:

Berichtdoor the_icelander » 17 jul 2013, 00:14

Gaaf Manon! Gefeliciteerd met je benoeming! Mooi verhaal, leuk om te lezen! Doe Tvista een extra knuffel! *o*

willyr
Tölter

Berichtdoor willyr » 17 jul 2013, 08:52

Wat leuk Manon! Tvista als paard van de week, dat had al veel eerder gemoeten natuurlijk;-) Hoe blij jij bent met Tvista is altijd heerlijk om te horen en te lezen. En ze is ook prachtig, niet voor niets dat jullie altijd aangewezen worden op ritjes met "oh, die is mooi"....Gefeliciteerd!

Joepy
Tölter

Berichtdoor Joepy » 17 jul 2013, 12:41

Gefeliciteerd. Wat een leuk verhaal en wat een schitterend paard heb je zeg!
Leuk dat er bij jullie in de buurt zoveel te doen is en dat je gezamenlijke ritjes kan maken met andere ijslanders. Heerlijk.

fra4hondtje
Telganger

Berichtdoor fra4hondtje » 17 jul 2013, 13:01

d:)d Wat een mooi verhaal! en wat een schitterend paard! :love: tja dat snap ik dat je daar zomaar verliefd op zou worden!

groetjes,

Cchanell
Stapper
Contacteer:

Berichtdoor Cchanell » 17 jul 2013, 20:59

Ja, ze heeft een geweldige kleur, Tineke, maar... zoals jij weet ben ik een groot fan van bont. Dus dat had stiekem mijn voorkeur, hoor.
Vooral Imke, mijn man, die moest in eerste instantie even wennen aan de kleur.
Maar ik vond deze kleur wel al heel mooi hoor, begrijp me niet verkeerd.

Hé wat grappig Cchanel, dat je daar nu staat én dat je er waarschijnlijk eentje gaat kopen daar!
Leuk dat Tvista haar foto nog in de kantine hangt. Toen hing die er ook al inderdaad.
Ze kunnen ook mooi vertellen over hun bedrijf met al die mooie paarden, Margo en Marcel!
Ja, ik ben ook helemaal verliefd geworden op de ijslanders, was hiervoor een echte Z1 dressuurruiter haha, ja ze is echt een ongelofelijke knapperd die Tvista, denk ook niet dat die foto daar ooit nog weg gaat :) en ja ze kunnen inderdaad mooi vertellen, ook altijd zeer leuk om die verhalen aan te horen! en inderdaad ze hebben ook heel veel leuke paardjes! een van hun fokproducten is binnenkort van ons en hij blijft er ook lekker gezellig staan :P

ook nog even complimenteren voor het leuke verhaal en de super mooie foto's! :D

Lokusspokus
Stapper

Berichtdoor Lokusspokus » 17 jul 2013, 22:43

Ik vind het toch heel mooi hoor die zilverappels, volgens mij heb ik Tvista wel eens gespot op een groepsfoto waar Nina en Hyndla met hun paard opstonden... Moest even goed kijken wie nou prudur was, ze hebben allebei zon prachtige zilveren kuif!

En leuk hoe je beschrijft dat jullie eigenlijk liefde op het eerste gezicht waren :)

Ollie
Draver

Berichtdoor Ollie » 18 jul 2013, 18:45

Tvista en shetlandermerrie Ollie staan samen 24/7 buiten, het hele jaar door. Maar... mét gebruik van hun eigen schuilstalletje en afdakje. En daar wordt toch wel dankbaar gebruik van gemaakt, hoor.

Het was tijdens het maken van deze foto's een totaal andere wereld en temperatuur vergeleken met nu, als ik naar buiten kijk, maar... ze was wel helemaal in haar element met die kou.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En oh, wat ben ik BLIJ met mijn winteroverall, zeg! Heb er toch al heel wat ritjes mee gemaakt afgelopen winter, in combinatie met mijn teenwarmers moet ik eerlijk bekennen (wat een softie ben ik eigenlijk, zeg, bedenk ik me nu ik dit zit te typen..., maar lekker warm dat het is!!).
Afbeelding

Nu het zo warm is, gaat ze ook af en toe even onder haar afdakje of in haar schuilstalletje staan, lekkere schaduw natuurlijk.
Verder hebben ze ook veel bomen om de paddock heen staan, dus ze kunnen altijd de schaduw opzoeken gelukkig.

steffi
Forumverslaafde

Berichtdoor steffi » 18 jul 2013, 20:06

Wat een superleuk paard!! Kan me helemaal voorstellen dat je helemaal blij met haar bent. Gefeliciteerd en nog heel veel plezier met haar gewenst!

Nína
Stapper

Berichtdoor Nína » 20 jul 2013, 09:14

Die winterfoto's zijn erg mooi Manon! Al kan ik me er nu, terwijl ik in mn t-shirtje zit, bijna niks bij voorstellen dat het zo koud is geweest :P

Sjoerdje
Stapper

Berichtdoor Sjoerdje » 23 jul 2013, 21:48

jaaaaaaaaa!! Tvista is zo mooi en lief..
En idd, zoals Willy al zei, het is zo leuk om te lezen hoe blij je met haar bent.
Daar wordt een mens toch vrolijk van d:)d
En ik sta ook nog op een foto met jullie, met mijn topperrrr!!!!!
Die overall, die is idd helemaal top, de beste koop van afgelopen winter, samen met die tenenwarmers!!!
Dik verdiend dames!!
XXX

Terug naar “Paard van de Week 2006-2014”